Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » FB 6PK1745 ina

Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1745 INA

FB 6PK1745 Pasek klinowy wielorowkowy INA
43.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

6PK1743, 6PK1744, 6PK1745, 6PK1746, 6PK1747, 6PK1748

numer części:

FB 6PK1745

producent:

INA

Ilość żeber 6
Długość [mm] 1745
nr EAN 4005108953841

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1745 INA

Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1745 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

LAND ROVER

DISCOVERY II, FREELANDER I Soft Top, FREELANDER I, RANGE ROVER III, DISCOVERY III, RANGE ROVER SPORT I, FREELANDER 2

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

MITSUBISHI

PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER

Numery OE Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1745 producenta INA

VOLVO

9186352, 9434341

LAND ROVER

LR000996

PEUGEOT

5750HG, 5750HH, 5750VX, 9642574680, 9652258880, 9652746780

FORD

1427353, 1494787, 6H5Q6C301BA, 6T1Q6C301AA

CITROËN

5750HG, 5750HH, 5750VX, 9642574680, 9652258880, 9652746780

MITSUBISHI

4451A060

numery OEM:
AUDI      03D 145 933 A
AUDI      03D145933A
CITROËN      5750.HG
CITROËN      5750.HH
CITROËN      5750.VX
CITROËN      5750HG
CITROËN      5750HH
CITROËN      5750VX
CITROËN      96 425 746 80
CITROËN      96 522 588 80
CITROËN      96 527 467 80
CITROËN      9642574680
CITROËN      9652258880
CITROËN      9652746780
FORD      1427353
FORD      1494787
FORD      6H5Q-6C301-BA
FORD      6H5Q6C301BA
FORD      6T1Q-6C301-AA
FORD      6T1Q6C301AA
MITSUBISHI      4451A060
PEUGEOT      5750.HG
PEUGEOT      5750.HH
PEUGEOT      5750.VX
PEUGEOT      5750HG
PEUGEOT      5750HH
PEUGEOT      5750VX
PEUGEOT      96 425 746 80
PEUGEOT      96 522 588 80
PEUGEOT      96 527 467 80
PEUGEOT      9642574680
PEUGEOT      9652258880
PEUGEOT      9652746780
SEAT      03D 145 933 A
SEAT      03D145933A
SKODA      03D 145 933 A
SKODA      03D145933A
VOLVO      9186352
VOLVO      9434341
VOLKSWAGEN      03D 145 933 A
VOLKSWAGEN      03D145933A
LAND ROVER      LR0 00996
LAND ROVER      LR000996

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1745 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1745 INA:

Roman, Warszawa
2021-09-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Zgorzelec
2023-03-23
 5/5
Wszystko ok, pasuje do 1.6 MPI BSE.
Vadym, Bydgoszcz
2019-10-23
 5/5
Na forach polecali producenta ina
Piotr, Kowalewo pomorskie
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.