Przepraszamy, z przyczyn technicznych kontakt telefoniczny dzisiaj może być utrudniony.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Renault MEGANE III liftback (BZ0/1_, B3_) 2.0 TCe (BZ0K) (2008.11-2015.08) 180km » JM5209 janmor
wybrany samochód: 
Renault Megane Iii Liftback (bz0/1_, B3_) 2.0 Tce (bz0k) (2008.11-2015.08) 180km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa JM5209 JANMOR

JM5209 Cewka zapłonowa JANMOR

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

JM5209

producent:

JANMOR

Status produktu: Normalny
Ciężar [kg]0,724
nr EAN5902925212092

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa JM5209 JANMOR

CEWKA ZAPŁ JANMOR JM5209
numery OEM:
ALFA ROMEO      60513069
ALFA ROMEO      60537610
ALFA ROMEO      60568851
BMW      12131363629
CITROËN      597034
CITROËN      597035
CITROËN      91535633
FIAT      91535633
FIAT      9751739080
FORD      6077429
JAGUAR      DAC3795
JAGUAR      DBC1140
LADA      2108-37050-10
PEUGEOT      597034
PEUGEOT      597035
PEUGEOT      91535633
ROVER      GLC138
ROVER      GLC139
ROVER      GLC141
ROVER      GLC143
SKODA      867905104
VAG      035905105A
VAG      2119051158
MORGAN      GLC141
LAND ROVER      PRC6574

Zastosowanie Cewka zapłonowa JM5209 JANMOR w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa JM5209 JANMOR:

Paweł, Racibórz
2024-02-12
 5/5
Ewidentnie nie pasuje do Daichatsu YRV z silnikiem 1.3 bez turbo

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.