Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Iveco TRAKKER II AT400T41 (2012-???) 411km » JM5322 janmor
wybrany samochód: 
Iveco Trakker Ii At400t41 (2012-???) 411km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa JM5322 JANMOR

JM5322 Cewka zapłonowa JANMOR

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

JM5322

producent:

JANMOR

Status produktu: Normalny
Ciężar [kg]0,624
nr EAN5902925209047

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa JM5322 JANMOR

CEWKA ZAPŁ JANMOR JM5322 RENAULT CLIO II,III 1.2 01- DACIA LOGAN 1.4 04-
numery OEM:
NISSAN      22448-00QAF
NISSAN      22462-00Q0A
RENAULT      8200025256
RENAULT      8200051128
RENAULT      8200084401
RENAULT      8200360911
RENAULT      8200702693
RENAULT      8200713680
RENAULT      8200734204
RENAULT      H8200734204

Zastosowanie Cewka zapłonowa JM5322 JANMOR w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa JM5322 JANMOR:

Paweł, Racibórz
2024-02-12
 5/5
Ewidentnie nie pasuje do Daichatsu YRV z silnikiem 1.3 bez turbo

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.