Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » BO-K11 japanparts

Cewka zapłonowa BO-K11 JAPANPARTS

BO-K11 Cewka zapłonowa JAPANPARTS
japanparts BO-K11

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

BO-K11

producent:

JAPANPARTS

Status produktu: Normalny
nr EAN 8033001815641

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa BO-K11 JAPANPARTS

CEWKA ZAPŁ JAPANPARTS BO-K11
numery OEM:
ALFA ROMEO      60558152
ALFA ROMEO      60586072
ALFA ROMEO      60809606
ALFA ROMEO      7648797
ALFA ROMEO      76487970
FIAT      60558152
FIAT      60809606
FIAT      7648797
HONDA      30520PDFE00
RENAULT      6000581617
ROVER      ERR6045
VOLKSWAGEN      0489051051
KIA      0K01118100
KIA      OK01118100
FERRARI      134386
zamienniki:
78-0K-K11
brak
ASHIKA

Zastosowanie Cewka zapłonowa BO-K11 JAPANPARTS w samochodach:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.