Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » CMP2010924 japanparts

Kompresor, klimatyzacja CMP2010924 JAPANPARTS

CMP2010924 Kompresor, klimatyzacja JAPANPARTS

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

CMP2010924

producent:

JAPANPARTS

Średnica 1 [mm] 108
Napięcie [V] 12
Czynnik chłodniczy R 134a
ID kompresora CVC
Ograniczenia producenta Harrison
Liczba rowków 5

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja CMP2010924 JAPANPARTS

SPRĘŻARKA KLIM JAPANPARTS CMP2010924
numery OEM:
OPEL      13197255
OPEL      1854119
OPEL      1854146
OPEL      24427685
OPEL      4708025
OPEL      6854044
OPEL      9132918
OPEL      93176875
SUZUKI      13197255
SUZUKI      1854119
SUZUKI      9132918
VAUXHALL      13197255
VAUXHALL      1854119
VAUXHALL      9132918

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja CMP2010924 JAPANPARTS w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.