Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 3700K317 van wezel

Kompresor, klimatyzacja 3700K317 VAN WEZEL

3700K317 Kompresor, klimatyzacja VAN WEZEL

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

3700K317

producent:

VAN WEZEL

Ø koła pasowego [mm] 109
Napięcie [V] 12
Dolot - Ø [mm] 17,38
Wylot - Ø [mm] 11,62
Ilość oleju [ml] 150
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Liczba rowków 5
Olej do sprężarki PAG 46
Czynnik chłodniczy R 134a
Litera rozpoznawcza NU;RR
częściowo napełniony 
nr EAN 5410909292140

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 3700K317 VAN WEZEL

Kompresor klimatyzacji pasuje do: OPEL AGILA, ASTRA G, CORSA C, CORSA C/HATCHBACK 1.0/1.2 09.00-12.09
numery OEM:
OPEL      09132918
OPEL      1854119
OPEL      1854119-09132918
OPEL      1854146
OPEL      1854146-24427685
OPEL      24427685

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 3700K317 VAN WEZEL w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.