Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 8FK 351 134-281 hella

Kompresor, klimatyzacja, BEHR HELLA SERVICE *** PREMIUM LINE *** 8FK 351 134-281 HELLA

8FK 351 134-281 Kompresor, klimatyzacja, BEHR HELLA SERVICE *** PREMIUM LINE *** HELLA
hella 8FK 351 134-281

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

8FK 351 134-281

producent:

HELLA

Ograniczenia producenta Delphi / Harrison
ID kompresora CVC6
Ilość żeber 5
Czynnik chłodniczy R 134a
Olej do sprężarki PAG 46
Ø koła pasowego [mm] 110
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Technika połączeń V/PAD
Napięcie znamionowe [V] 12
nr EAN 4082300162172

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, BEHR HELLA SERVICE *** PREMIUM LINE *** 8FK 351 134-281 HELLA

numery OEM:
OPEL      18 54 119
OPEL      68 54 045
OPEL      91 32 918
OPEL      93176876
VAUXHALL      18 54 119
VAUXHALL      68 54 045
VAUXHALL      9132918
VAUXHALL      93176876
VAUXHALL      R1580043

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, BEHR HELLA SERVICE *** PREMIUM LINE *** 8FK 351 134-281 HELLA w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.