Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » sterowanie silnikiem » łańcuch rozrządu, prowadnice » zestaw łańcucha rozrządu » KDK-201 japanparts

Zestaw łańcucha rozrządu KDK-201 JAPANPARTS

KDK-201 Zestaw łańcucha rozrządu JAPANPARTS
japanparts KDK-201
Zestaw łańcucha rozrządu KDK-201
KDK-201
374.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

KDK-201

numer części:

KDK-201

producent:

JAPANPARTS

Status produktu: Normalny
nr EAN 8033001468366

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw łańcucha rozrządu KDK-201 JAPANPARTS

ZESTAW ŁAŃCUCHA ROZRZĄDU JAPANPARTS KDK-201 TOYOTA COROLLA 1.4VVTI,1.6VVTI 00-

Zestaw łańcucha rozrządu KDK-201 ma zastosowanie do modeli samochodów

TOYOTA

YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS

Numery OE Zestaw łańcucha rozrządu KDK-201 producenta JAPANPARTS

TOYOTA

1350221021, 1350622030, 135060D020, 1352122020, 1352322020, 135230D020, 1354022020, 1354022022, 135400D020, 135590D020, 1355922011, 1356122020

numery OEM:
TOYOTA      1350221021
TOYOTA      13506-22030
TOYOTA      135060D020
TOYOTA      13521-22020
TOYOTA      13523-22020
TOYOTA      135230D020
TOYOTA      13540-22020
TOYOTA      13540-22022
TOYOTA      135400D020
TOYOTA      13559-0D020
TOYOTA      13559-22011
TOYOTA      13561-22020

Zastosowanie Zestaw łańcucha rozrządu KDK-201 JAPANPARTS w samochodach:

Zestaw łańcucha rozrządu


Rozrząd to bez wątpienia jeden z najważniejszych układów znajdujący się w pojeździe. Steruje on bezpośrednio dopływem mieszanki paliwowo-powietrznej do cylindrów oraz usuwaniem z nich, powstałymch wskutek spalania gazów. W skład zestawu wchodzą zwykle części, takie jak: koła pasowe, przekładnie, uszczelki olejowe i inne uszczelnienia, koła zębate pośredniczące i napinacze, mocowania, uszczelki gniazd świec zapłonowych oraz w zależności od typu układu, łańcuch lub pasek.

Prawidłowe funkcjonowanie wszystkich tych elementów zapewnia w pełni zsynchronizowaną pracę zaworów silnika i tłoków. W przypadku konieczności wymiany któregoś z elementów zestawu zaleca się zastąpienie nowymi również pozostałych części wchodzących w jego skład. Takie prewencyjne działanie zapewni silnikowi ochronę przed przedwczesnym zużyciem.

Zestaw łańcuchowy jest zdecydowanie trwalszym i pewnym rozwiązaniem. Pasek natomiast ulega szybszemu zużyciu. Do podstawowych mankamentów zestawów rozrządu opartych na pasku należą: pęknięcia lub inne uszkodzenia mechaniczne, spowodowane np. dostaniem się do mechanizmu ciał obcych; zablokowanie pompy lub wałka; zbyt niskie napięcie paska rozrządu; w ostateczności, w skutek zablokowania łożysk, pompy wody lub napinacza może dojść do zerwania paska.