Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » PP-138AF japanparts

Klocki hamulcowe - komplet PP-138AF JAPANPARTS

PP-138AF Klocki hamulcowe - komplet JAPANPARTS

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

PP-138AF

producent:

JAPANPARTS

Strona zabudowy Oś tylna
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
Długość [mm] 123
Wysokość [mm] 52
Grubość [mm] 16,4
Oznaczenie kontrolne ECE R90 APPROVED
Numer WVA 23482
Numer WVA 23483
nr EAN 8033001136883

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet PP-138AF JAPANPARTS

KLOCKI HAM JAPANPARTS PP-138AF RENAULT ESPACE IV 1.9DCI 03-05, 2.0 05-, 2.0DCI 06-, 2.2DCI 02-
numery OEM:
FORD      1324300
FORD      1360254
FORD      1360304
FORD      1360306
FORD      1566096
FORD      1683374
FORD      1753860
FORD      1763677
FORD      1805813
FORD      1809259
FORD      1809458
FORD      2T142M008AA
FORD      3M512M008AC
FORD      4387371
FORD      AV612M008AA
FORD      ME3M5J2M008AA
NISSAN      44060AV625
NISSAN      44060AV725
NISSAN      44060BA00F
OPEL      1605200
OPEL      93192623
RENAULT      440602154R
RENAULT      440608281R
RENAULT      44060BA00F
RENAULT      7701206609
RENAULT      7701207767
RENAULT      7701207968
RENAULT      7701207996
SAAB      12799240
SAAB      13322091
VOLVO      30736610
VOLVO      30742031
VOLVO      31341331
VOLVO      8683615

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet PP-138AF JAPANPARTS w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet PP-138AF JAPANPARTS:

2021-08-20
 5/5
Na razie OK.
2020-06-27
 5/5
Produkt dobrany idealnie
2019-09-28
 5/5
Jakość sama w sobie dodatkowo dobry sklep
2019-09-28
 5/5
Zakładałem klocki tej firmy już nie raz i nigdy się nie zawiodłem

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.