Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » bęben hamulcowy Citroën C5 III (RD_) 2.0 16V BioFlex (RDRFJF) (2008.02-???) 140km » 329342J jurid
wybrany samochód: 
Citroën C5 Iii (rd_) 2.0 16v Bioflex (rdrfjf) (2008.02-???) 140km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Bęben hamulcowy 329342J JURID

329342J Bęben hamulcowy JURID

    Ocena:
numery handlowe:

100481, 329342B, 329342J

numer części:

329342J

dostawca:

JURID

Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
Ciężar [kg]5,2
otwór Ø [mm]62,1
Średnica bębna hamulcowego228,6
Śr. zewn. bębna ham. [mm]271,9
Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm]230,6
Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm]54,7
Całkowita wysokość bębna hamulcowego [mm]64,4
Ilość otworów8
Ø rozmieszczenia otworów [mm]114,3
Rodzaj połączeniaPudełko
Średnica otworu flanszy [mm]62,1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez pierścienia nadajnika impulsów ABS
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez łożyska koła
Długość opakowania [cm]28
Szerokość opakowania [cm]28
Wysokość opakowania [cm]7
nr EAN3306437069519
Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy 329342J JURID

Bęben hamulcowy tył
numery OEM:
TOYOTA      42431-42010
TOYOTA      42431-42011
TOYOTA      4243128100
TOYOTA      4243142010
TOYOTA      4243142011
TOYOTA      4243142050

Zastosowanie Bęben hamulcowy 329342J JURID w samochodach:

Bęben hamulcowy

Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.

Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.

Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..

Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.