Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » bęben hamulcowy » 94022200 textar

Bęben hamulcowy 94022200 TEXTAR

94022200 Bęben hamulcowy TEXTAR

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

98100 0222 0 1

numer części:

94022200

producent:

TEXTAR

Średnica bębna hamulcowego 228,6
Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm] 52,1
Śr. zewn. bębna ham. [mm] 277
Całkowita wysokość bębna hamulcowego [mm] 64,3
Wzór otworów/Ilość otworów 05/08
Ø rozmieszczenia otworów [mm] 114,3
Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm] 230,6
Średnica otworu centrującego [mm] 62,1
Ciężar [kg] 6,7
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łożyska koła
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez piasty koła
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez sworznia mocującego koła
Długość opakowania [cm] 30,8
Szerokość opakowania [cm] 30,4
Wysokość opakowania [cm] 8,6
Techniczny numer informacyjny 98100 0222 0 1
nr EAN 4019722208263

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy 94022200 TEXTAR

Bęben hamulcowy tył pasuje do: TOYOTA ISIS, NOAH/VOXY, RAV 4 I, RAV 4 II 1.8-2.4 01.94-08.14
numery OEM:
TOYOTA      4243128100
TOYOTA      4243142010
TOYOTA      4243142011
TOYOTA      4243142050

Zastosowanie Bęben hamulcowy 94022200 TEXTAR w samochodach:

Opinie Klientów o Bęben hamulcowy 94022200 TEXTAR:

Maciej, Lublin
2020-08-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Karol, Białystok
2021-04-26
 5/5
Zgodny z opisem.Polecam

Bęben hamulcowy

Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.

Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.

Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..

Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.