Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » 571271J-AS jurid

Klocki hamulcowe - komplet 571271J-AS JURID

571271J-AS Klocki hamulcowe - komplet JURID

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

571271J-AS

producent:

JURID

Strona zabudowy:Oś przednia
Jakość:343
Oznaczenie kontrolne:R90 Homologated
Wysokość [mm]:65,7
Grubość [mm]:16,5
Styk ostrzegawczy o zużyciu:przygotowany dla wskaznika zużycia
Szerokość [mm]:76,7
System hamulcowy:ATE

Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet 571271J-AS JURID

numery OEM:
ALFA ROMEO      1605300
ALFA ROMEO      1605321
ALFA ROMEO      1605713
ALFA ROMEO      60728433
ALFA ROMEO      60778315
BMW      1605713
BMW      1605714
BMW      1605715
BMW      34111117002
BMW      34111118517
BMW      34111150523
BMW      34111150524
BMW      34111150527
BMW      34111159249
BMW      34111159250
BMW      34111159251
OPEL      1605291
OPEL      1605300
OPEL      1605315
OPEL      1605317
OPEL      1605321
OPEL      1605398
OPEL      1605557
OPEL      1605713
OPEL      1605714
OPEL      1605715
OPEL      8983947
OPEL      90297411
OPEL      90297412
OPEL      9293345
VAUXHALL      90297411
VAUXHALL      90297412
VAUXHALL      9293345
LDV      GBP263
zamienniki:
180170
brak
ICER
P 06 006
brak
BREMBO
FDB116
brak
FERODO
463883
brak
ROULUNDS BRAKING
540122
brak
VALEO
551439
brak
VALEO
363702160038
brak
MAGNETI MARELLI
363702160103
brak
MAGNETI MARELLI
12039
brak
OPTIMAL
9164
brak
OPTIMAL
221501
brak
NK
229903
brak
NK
1501221501
brak
SBS
1501229903
brak
SBS
20588.165.1
brak
ZIMMERMANN
V20-8120
brak
VAICO
0014 00
brak
KAWE
0014 10
brak
KAWE
P 23 038
brak
BREMBO
0 986 463 232
brak
BOSCH

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet 571271J-AS JURID w samochodach:

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.