Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » 571301J jurid

Klocki hamulcowe - komplet 571301J JURID

571301J Klocki hamulcowe - komplet JURID

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

20841, 571301

numer części:

571301J

producent:

JURID

Jakość 162
Grubość [mm] 12
Oznaczenie kontrolne R90 Homologated
Długość [mm] 109
Ciężar [kg] 0,78
Wysokość 1 [mm] 48
Styk ostrzegawczy o zużyciu nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez dodatków
System hamulcowy Bendix
Rodzaj połączenia Pudełko
Numer WVA 20841
Długość opakowania [cm] 14,5
Szerokość opakowania [cm] 10
Wysokość opakowania [cm] 3,5
nr EAN 3306435011718

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet 571301J JURID

numery OEM:
FIAT      5888939
FIAT      791873
FIAT      792 703
FIAT      792703
FIAT      792704
FIAT      793741
LANCIA      5892601
LANCIA      5892729
LANCIA      792.699
LANCIA      792698
LANCIA      792699
LANCIA      793.485
LANCIA      793485
LANCIA      794.080
LANCIA      794080
zamienniki:
597029
brak
VALEO
540464
brak
VALEO
FSL370
brak
FERODO
BL1151A4
brak
FTE automotive GmbH
363702160140
brak
MAGNETI MARELLI
363702160230
brak
MAGNETI MARELLI
363702160179
brak
MAGNETI MARELLI
FSL1113
brak
FERODO
P 23 008
brak
BREMBO
FQT1113
brak
FERODO
BL1152A1
brak
FTE automotive GmbH
551498
brak
VALEO
26473
brak
LEMFÖRDER
26480
brak
LEMFÖRDER
363700209009
brak
MAGNETI MARELLI
363702160143
brak
MAGNETI MARELLI
363802160230
brak
MAGNETI MARELLI
571301J-AS
brak
JURID
222329
brak
NK
1501222322
brak
SBS
1501222329
brak
SBS
20833.175.1
brak
ZIMMERMANN
21107.120.1
brak
ZIMMERMANN
0025 30
brak
KAWE
36188 OE
brak
A.B.S.
36521 OE
brak
A.B.S.
36818 OE
brak
A.B.S.
70 91 6168
brak
SWAG Autoteile GmbH

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet 571301J JURID w samochodach:

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.