Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » GDB360 trw

Klocki hamulcowe - komplet GDB360 TRW

GDB360 Klocki hamulcowe - komplet TRW
trw GDB360
Klocki hamulcowe - komplet GDB360
GDB360
trw GDB360 Klocki hamulcowe - komplet
63.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (146 ocen)
numery handlowe:

21107

numer części:

GDB360

producent:

TRW

Ograniczenia producenta BENDIX
Styk ostrzegawczy o zużyciu przygotowany dla wskaźnika zużycia
Wysokość [mm] 47
Długość [mm] 108,8
Grubość [mm] 12
nr EAN 3322936403609

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet GDB360 TRW

Klocki hamulcowe kpl. tył , pasuje do: FIAT ARGENTA, BRAVO I, CROMA LANCIA BETA, DEDRA, DELTA I, PRISMA, THEMA 1.3-2.9 07.77-10.01

Klocki hamulcowe GDB360 mają zastosowanie do modeli samochodów

LANCIA

LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

Numery OE klocków hamulcowych GDB360 producenta TRW

LANCIA

0000000792699, 0000000794080, 0000005951681, 0000005983950, 0005983919, 5888939, 5892601, 5892729, 792698, 792699AR, 793272, 793485, 793741, 793132AR, 793219, 794094, 9940969

FIAT

0000005892593, 0000005951681, 0000005983950, 0000792699, 5888939, 5892601, 5892729, 791873, 792383, 792698, 792703, 792704, 793272, 793485, 793741, 793219, 794094, 9940969

numery OEM:
FIAT      0000005892593
FIAT      0000005951681
FIAT      0000005983950
FIAT      0000792699
FIAT      5888939
FIAT      5892601
FIAT      5892729
FIAT      791873
FIAT      792383
FIAT      792698
FIAT      792703
FIAT      792704
FIAT      793 272
FIAT      793 485
FIAT      793 741
FIAT      793219
FIAT      794 094
FIAT      9940969
LANCIA      0000000792699
LANCIA      0000000794080
LANCIA      0000005951681
LANCIA      0000005983950
LANCIA      0005983919
LANCIA      5888939
LANCIA      5892601
LANCIA      5892729
LANCIA      792698
LANCIA      792699AR
LANCIA      793 272
LANCIA      793 485
LANCIA      793 741
LANCIA      793132AR
LANCIA      793219
LANCIA      794 094
LANCIA      9940969
zamienniki:
F 026 000 047
brak
BOSCH
F 026 000 148
brak
BOSCH
168984
brak
VALEO
597237
brak
VALEO
597083
brak
VALEO
597029
brak
VALEO
540464
brak
VALEO
FSL370
brak
FERODO
BL1151A4
brak
FTE automotive GmbH
363702160140
brak
MAGNETI MARELLI
363702160230
brak
MAGNETI MARELLI
363702161255
brak
MAGNETI MARELLI
BL1246A3
brak
FTE automotive GmbH
363702160925
brak
MAGNETI MARELLI
363702160179
brak
MAGNETI MARELLI
BL1232A1
brak
FTE automotive GmbH
9547
brak
OPTIMAL
FSL1113
brak
FERODO
2114404
brak
TEXTAR
P 23 008
brak
BREMBO
FDB102
brak
FERODO
FQT1113
brak
FERODO
BL1152A1
brak
FTE automotive GmbH
180726-700
brak
ICER
180337
brak
ICER
180726
brak
ICER
26473
brak
LEMFÖRDER
26480
brak
LEMFÖRDER
363802160230
brak
MAGNETI MARELLI
571301J-AS
brak
JURID
571309J-AS
brak
JURID
571462D
brak
JURID
222329
brak
NK
1501222322
brak
SBS
1501222329
brak
SBS
21107.120.1
brak
ZIMMERMANN
8DB 355 019-021
brak
HELLA
36188 OE
brak
A.B.S.
70 91 6168
brak
SWAG Autoteile GmbH

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet GDB360 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet GDB360 TRW:

Kamil, Warszawa
2020-02-18
 5/5
Klocki zakupiłem gdyż polecił mi je mechanik już założone w moim samochodzie, auto hamuje jak żyleta
Zygmunt, Nowy Sącz
2023-11-08
 5/5
OK!!
Rafał, Legnica
2019-12-08
 5/5
Jakość sama w sobie dodatkowo dobry sklep
Jarosław, warszawa
2021-03-17
 5/5
polecam
Tomasz, Krosno
2022-09-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Eugeniusz, Ożarów Mazowiecki
2020-10-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Zabrze
2023-09-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sebastian, Żelistrzewo
2022-03-19
 5/5
Miałem te klocki w poprzednim samochodzie hyundai i20 i sprawowały się jak oryginały
Radosław, Miastko
2020-04-13
 5/5
Jest ok
Tomasz, Opole
2021-01-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Księżyno
2023-11-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
andrzej, warszawa
2022-04-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Wojkowice
2021-10-18
 5/5
TRW. Po prostu najwyższa klasa.
RAFAŁ, MICHAŁÓW REGINÓW
2023-09-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
robert, ozorków
2025-08-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
andrzej, warszawa
2023-10-23
 5/5
Polecam
Adam, Świętajno
2023-04-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Warzymice
2022-06-15
 5/5
Ok
Krzysztof, Młochów
2019-12-17
 5/5
zamontowałem w swoim samochodzie focusie i cichutko chodzą, jestem zadowolony, polecam
Piotr, Kamienna Góra
2020-07-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tadeusz, Mysłowice
2020-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Gdańsk
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Młochów
2019-12-17
 5/5
Dobre wykonanie dobry materiał nie piszczą czego chcieć więcej
Wiesław, Warszawa
2021-06-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Rzeszów
2021-02-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sławomir, WARSZAWA
2024-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Mikołajki
2022-07-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafał, Czosnów
2020-10-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sławomir, Pruszków
2020-12-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Dzwola
2023-05-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu GDB360zobacz instrukcję montażu GDB360

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.