Przepraszamy, z przyczyn technicznych kontakt telefoniczny dzisiaj może być utrudniony.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » GDB1763 trw

Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1763 TRW

GDB1763 Klocki hamulcowe - komplet, COTEC TRW
trw GDB1763
Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1763
GDB1763
trw GDB1763 Klocki hamulcowe - komplet, COTEC
Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1763 trw
Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1763 trw
100.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (144 ocen)
numery handlowe:

24483

numer części:

GDB1763

producent:

TRW

Ograniczenia producenta TRW
Długość [mm] 105,5
Wysokość [mm] 56,4
Grubość [mm] 17,0
Styk ostrzegawczy o zużyciu nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
Układ hamulcowy nie dla tarcz hamulcowych węglowo-ceramicznych
Układ hamulcowy tylko w połączeniu ze stalowymi tarczami hamulcowymi
Oznaczenie kontrolne E9 90R - 01120/2207
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937883417

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1763 TRW

Klocki hamulcowe kpl. tył , pasuje do: AUDI A6 C6, Q3, SEAT ALHAMBRA, VW CC B7, PASSAT ALLTRACK B7, PASSAT B6, PASSAT B7, PASSAT B7/KOMBI, SHARAN, TIGUAN 1.4-4.2 05.04-12.22

Klocki hamulcowe GDB1763 mają zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

Numery OE klocków hamulcowych GDB1763 producenta TRW

VOLKSWAGEN

3AA698451, 3AA698451A, 3C0698451E, 3C0698451F, 5N0698451, JZW698451G

SEAT

3AA698451, 3AA698451A, 3C0698451E, 3C0698451F, 5N0698451, JZW698451G

AUDI

3AA698451, 3AA698451A, 3C0698451F

numery OEM:
AUDI      3AA 698 451
AUDI      3AA 698 451 A
AUDI      3C0 698 451 F
SEAT      3AA 698 451
SEAT      3AA 698 451 A
SEAT      3C0 698 451 E
SEAT      3C0 698 451 F
SEAT      5N0 698 451
SEAT      JZW 698 451 G
SKODA      3C0 698 451 E
SKODA      5N0 698 451
SKODA      JZW 698 451 G
VOLKSWAGEN      3AA 698 451
VOLKSWAGEN      3AA 698 451 A
VOLKSWAGEN      3C0 698 451 E
VOLKSWAGEN      3C0 698 451 F
VOLKSWAGEN      5N0 698 451
VOLKSWAGEN      JZW 698 451 G
FAW-VW      1KD 698 451
FAW-VW      1KD 698 451 A
FAW-VW      5ND 698 451
zamienniki:
2448391
brak
TEXTAR
F 03B 150 364
brak
BOSCH
224775
brak
NK
FSL4058
brak
FERODO
30 91 6795
brak
SWAG Autoteile GmbH

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1763 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1763 TRW:

Patrycja, Szczecin
2020-07-13
 5/5
Super wszystko
Rafał, Czosnów
2020-10-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mirosław, Wilkołaz
2023-03-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marek, Zamienie
2022-02-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Łódź
2022-10-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Milanówek
2022-04-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kamil, Warszawa
2020-02-18
 5/5
Klocki zakupiłem gdyż polecił mi je mechanik już założone w moim samochodzie, auto hamuje jak żyleta
JAROSŁAW, Świebodzin
2020-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Księżyno
2023-11-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Laski k/Warszawy
2022-07-30
 5/5
Klocki już hamują pasowały, jak trzeba wszystko ok, na ewent. ocenę trwałości trzeba trochę poczekać..!
Tadeusz, Mysłowice
2020-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Radosław, Miastko
2020-04-13
 5/5
Jest ok
Adam,
2024-08-12
 5/5
Przez te klocki prawie wpadłem w przepaść jadąc przez włoskie Alpy! Tak się nagrzały przy zjeździe mimo tego że hamowałem głównie silnikiem, że auto przestało hamować mimo naciskania hamulca, a jeden klocek zaczął się dymić! Zrobiłem przerwę i dopiero pojechałem dalej. Na szczęście góry się skończyły i jakoś dojechałem do celu. Nigdy więcej TRW.
SERHII, GDYNIA
2023-08-07
 5/5
Wszystko pasuje do Volkswagen Passat b8 2.0tdi
Aleksander, Słupsk
2023-10-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Bartosz, Cieszyn
2021-03-31
 5/5
założone w FORD Mondeo MK5 kombi 2.0 tdci
Adam, Tczew
2020-06-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Czerwonak
2021-06-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jarosław, warszawa
2021-03-17
 5/5
polecam
KRZYSZTOF, OSTRÓDA
2024-11-27
 5/5
pasują i są markowe
Artur, Biała Podlaska
2022-09-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Eugeniusz, Ożarów Mazowiecki
2020-10-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Łubowo
2024-04-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kazimierz, IWKOWA
2020-11-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
andrzej, warszawa
2023-10-23
 5/5
Polecam
Tomasz, Krosno
2022-09-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Brzeźnica
2023-10-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Warszawa
2020-08-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Eugeniusz, Ożarów Mazowiecki
2020-10-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Magdalena, Bydgoszcz
2021-02-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu GDB1763zobacz instrukcję montażu GDB1763zobacz instrukcję montażu GDB1763zobacz instrukcję montażu GDB1763

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.