Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » GDB2155 trw

Klocki hamulcowe - komplet GDB2155 TRW

GDB2155 Klocki hamulcowe - komplet TRW
trw GDB2155
Klocki hamulcowe - komplet GDB2155
GDB2155
trw GDB2155 Klocki hamulcowe - komplet
Klocki hamulcowe - komplet GDB2155 trw
Klocki hamulcowe - komplet GDB2155 trw
124.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (144 ocen)
numery handlowe:

22437, 22438

numer części:

GDB2155

producent:

TRW

Ograniczenia producenta TRW
Długość [mm] 114,1
Wysokość 1 [mm] 55,4
Wysokość 2 [mm] 64,4
Grubość [mm] 16,7
Styk ostrzegawczy o zużyciu przygotowany dla wskaźnika zużycia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
Oznaczenie kontrolne E9 90R-02A0120/4609
nr EAN 3322938374938

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet GDB2155 TRW

Klocki hamulcowe kpl. tył , pasuje do: MERCEDES CLS (C257), E (A238), E ALL-TERRAIN (S213), E (C238), E T-MODEL (S213), E (W213) 1.5-2.0H 01.16-

Klocki hamulcowe GDB2155 mają zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE klocków hamulcowych GDB2155 producenta TRW

MERCEDES-BENZ

0004206000, A0004206000

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      000 420 60 00
MERCEDES-BENZ      A 000 420 60 00
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet GDB2155 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet GDB2155 TRW:

2021-02-24
 5/5
Ok Polecam
2022-10-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-10-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-07-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-08-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-08-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-05-09
 5/5
TRW zatem zbędny komentarz
2021-10-18
 5/5
TRW. Po prostu najwyższa klasa.
2020-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-02
 5/5
polecam sklep, dobra cena klocków i szybka dostawa
2021-05-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-07-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-08-18
 5/5
Bdb klocki... Wybrałem te, ponieważ przetestowałem już w dwóch innych samochodach i zachowują się bardzo dobrze...
2022-05-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-01-03
 5/5
OK
2022-06-15
 5/5
Ok
2023-10-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-06-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-07-10
 5/5
Hamulce znowu jak brzytwa
2021-01-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-10-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-09-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-01-08
 5/5
Klocki zakupiłem gdyż polecił mi je mechanik już założone w moim samochodzie, auto hamuje jak żyleta
2021-08-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-10-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-03-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-02
 5/5
Jak mam wybór to zawsze decyduję się na klocki producent
zobacz instrukcję montażu GDB2155zobacz instrukcję montażu GDB2155

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.