Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » 571534J-AS jurid

Klocki hamulcowe - komplet 571534J-AS JURID

571534J-AS Klocki hamulcowe - komplet JURID

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

571534J-AS

producent:

JURID

Strona zabudowy:Oś przednia
Strona zabudowy:Oś tylna
Jakość:OE
Grubość [mm]:18,2
Oznaczenie kontrolne:R90 Homologated
Styk ostrzegawczy o zużyciu:przygotowany dla wskaznika zużycia
Wysokość [mm]:70,7
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:bez dodatków
Długość [mm]:131,8
System hamulcowy:ATE
Wersja:J-AS
Numer WVA:20953

Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet 571534J-AS JURID

numery OEM:
AUDI      8A0698151D
AUDI      8A0698151E
AUDI      8A0698151F
PORSCHE      8A0698151F
PORSCHE      92835139304
PORSCHE      92835193005
PORSCHE      92835193006
PORSCHE      92835193016
PORSCHE      92835193901
PORSCHE      92835193902
PORSCHE      92835193903
PORSCHE      92835193904
PORSCHE      95935194903
PORSCHE      96535193000
PORSCHE      96535193003
PORSCHE      96535193004
PORSCHE      96535193900
PORSCHE      96535193903
PORSCHE      96535193904
PORSCHE      99309435161
PORSCHE      99309435161F
PORSCHE      99309435166
PORSCHE      99335193001
PORSCHE      99335193060
PORSCHE      99335193901
PORSCHE      99335193904
PORSCHE      99335293004
SEAT      8A0698151D
SEAT      8A0698151F
SKODA      8A0698151D
SKODA      8A0698151F
VOLKSWAGEN      8A0 698 151 F
VOLKSWAGEN      8A0698151F
VAG      8A0698151D
VAG      8A0698151F
VAG      92835193901
VAG      92835193902
VAG      92835193903
VAG      95935194903
VAG      96535193900
VAG      96535193903

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet 571534J-AS JURID w samochodach:

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.