Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » 571536D jurid

Klocki hamulcowe - komplet 571536D JURID

571536D Klocki hamulcowe - komplet JURID

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

20640, 571536

numer części:

571536D

producent:

JURID

Jakość 260
Grubość [mm] 18
Oznaczenie kontrolne R90 Homologated
Długość [mm] 151
Ciężar [kg] 1,18
Wysokość 1 [mm] 47
Styk ostrzegawczy o zużyciu nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia
System hamulcowy ATE
Rodzaj połączenia Pudełko
Długość opakowania [cm] 8
Szerokość opakowania [cm] 10
Wysokość opakowania [cm] 16
nr EAN 3306435015549

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet 571536D JURID

KLOCKI HAM JURID 571536D KIA/FORD FIESTA,ESCORT,SIERRA 88-96 18MM 151X46MM
numery OEM:
FORD      1030602
FORD      1079920
FORD      1619209
FORD      5015919
FORD      5018194
FORD      5023994
FORD      5704268
FORD      6.130.483
FORD      6.166.952
FORD      6095773
FORD      6130483
FORD      6132807
FORD      6136893
FORD      6144685
FORD      6147496
FORD      6166952
FORD      6174786
FORD      87FX2K021GA
FORD      96FX2K021SA
TVR      178479
zamienniki:
300 536
brak
TOPRAN
363702160194
brak
MAGNETI MARELLI
363702160712
brak
MAGNETI MARELLI
363702160334
brak
MAGNETI MARELLI
363702161016
brak
MAGNETI MARELLI
BL1114A1
brak
FTE automotive GmbH
9606
brak
OPTIMAL
FSL212
brak
FERODO
26650
brak
LEMFÖRDER
BL1114B1
brak
FTE automotive GmbH
20753.180.1
brak
ZIMMERMANN
V25-0266
brak
VAICO
V25-0316
brak
VAICO
V25-8101
brak
VAICO
0119 00
brak
KAWE
0119 10
brak
KAWE
0119 20
brak
KAWE
0119 32
brak
KAWE
36446 OE
brak
A.B.S.
36459 OE
brak
A.B.S.
36996 OE
brak
A.B.S.
36997 OE
brak
A.B.S.
8119.00
brak
REMSA
8119.01
brak
REMSA
8119.02
brak
REMSA
8119.03
brak
REMSA

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet 571536D JURID w samochodach:

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.