Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe Opel VECTRA B Kombi (J96) 1.8 i 16V (F35) (2000.09-2003.07) 125km » 571880J-AS jurid
wybrany samochód: 
Opel Vectra B Kombi (j96) 1.8 I 16v (f35) (2000.09-2003.07) 125km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Klocki hamulcowe - komplet 571880J-AS JURID

571880J-AS Klocki hamulcowe - komplet JURID

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

571880J-AS

producent:

JURID

Strona zabudowy:Oś przednia
Jakość:OE
Oznaczenie kontrolne:R90 Homologated
Długość [mm]:155,1
Wersja:J-AS
Wysokość [mm]:64,2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:bez dodatków
Grubość [mm]:20,3
Styk ostrzegawczy o zużyciu:przygotowany dla wskaznika zużycia
Numer WVA:21677
System hamulcowy:ATE

Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet 571880J-AS JURID

KLOCKI HAM JURID 571880J-AS BMW 5 (E39) 535I,520I,525TD,530D 96-00 20.3MM
numery OEM:
BMW      34111163387
BMW      34111163953
BMW      34111164330
BMW      34111164331
BMW      34111164627
BMW      34112282416
BMW      34116761277
BMW      34116761279
zamienniki:
597234
brak
VALEO
597330
brak
VALEO
2167791
brak
TEXTAR
363702160307
brak
MAGNETI MARELLI
363702160411
brak
MAGNETI MARELLI
363702161115
brak
MAGNETI MARELLI
10141
brak
OPTIMAL
12141
brak
OPTIMAL
FSL1073
brak
FERODO
FQT1073
brak
FERODO
DP 06 007
brak
BREMBO
221519
brak
NK
1501221519
brak
SBS
V20-8100
brak
VAICO
0270 15
brak
KAWE
36998 OE
brak
A.B.S.

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet 571880J-AS JURID w samochodach:

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.