Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » 571933J jurid

Klocki hamulcowe - komplet 571933J JURID

571933J Klocki hamulcowe - komplet JURID
jurid 571933J

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

23140, 571933

numer części:

571933J

producent:

JURID

Jakość 287
Grubość [mm] 19,3
Oznaczenie kontrolne R90 Homologated
Długość [mm] 155
Ciężar [kg] 1,56
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 2
Wysokość 1 [mm] 59
Wysokość 2 [mm] 64
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze stykiem zużycia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez dodatków
System hamulcowy ATE
Rodzaj połączenia Pudełko
Długość 1 [mm] 156
Numer WVA 23140
Długość opakowania [cm] 20,6
Szerokość opakowania [cm] 12,2
Wysokość opakowania [cm] 7,8
nr EAN 3306430451908

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet 571933J JURID

KLOCKI HAM JURID 571933J ALFA ROMEO 147 1.6-2.0 16V,1.9JTD,ALFA 156 97-01 19.1MM
numery OEM:
ALFA ROMEO      71713143
ALFA ROMEO      71713144
ALFA ROMEO      71748390
ALFA ROMEO      71769141
ALFA ROMEO      77362225
ALFA ROMEO      77362251
ALFA ROMEO      77362327
ALFA ROMEO      9947936
ALFA ROMEO      9948335
ALFA ROMEO      9948887
ALFA ROMEO      9951226
FIAT      71713144
FIAT      77362225
FIAT      77362251
FIAT      9947936
FIAT      9948335
FIAT      9948337
FIAT      9948887
FIAT      9951226
LANCIA      71769141
LANCIA      9948337
LANCIA      9951226
zamienniki:
540888
brak
VALEO
BL1694A2
brak
FTE automotive GmbH
BL1908A2
brak
FTE automotive GmbH
571933D
brak
JURID
363702161159
brak
MAGNETI MARELLI
12111
brak
OPTIMAL
FSL1134
brak
FERODO
FQT1134
brak
FERODO
26544
brak
LEMFÖRDER
V24-0093
brak
VAICO
0660 11
brak
KAWE
37064 OE
brak
A.B.S.
50-00-0046
brak
ASHIKA

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet 571933J JURID w samochodach:

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.