Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » 571943J jurid

Klocki hamulcowe - komplet 571943J JURID

571943J Klocki hamulcowe - komplet JURID

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

21872, 21873, 21874, 571943

numer części:

571943J

producent:

JURID

Jakość 287
Grubość [mm] 14,2
Oznaczenie kontrolne R90 Homologated
Długość [mm] 99
Ciężar [kg] 0,69
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 2
Wysokość 1 [mm] 38
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez dodatków
System hamulcowy Akebono
Rodzaj połączenia Pudełko
Numer WVA 21872
Długość opakowania [cm] 3,5
Szerokość opakowania [cm] 10
Wysokość opakowania [cm] 14,5
nr EAN 3306430454589

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet 571943J JURID

KLOCKI HAM JURID 571943J CARISMA,LANCE R V 1.8GTI,2.0 GLX DIESEL KOMBI 06/92-12/92 TYŁ 14.5MM
numery OEM:
MITSUBISHI      MB 205 377
MITSUBISHI      MB 389 565
MITSUBISHI      MB 389 569
MITSUBISHI      MB 928 318
MITSUBISHI      MB 928314
MITSUBISHI      MB205377
MITSUBISHI      MB389565
MITSUBISHI      MB389569
MITSUBISHI      MB928314
MITSUBISHI      MB928318
MITSUBISHI      MR 205 377
MITSUBISHI      MR 389 562
MITSUBISHI      MR 389 565
MITSUBISHI      MR205377
MITSUBISHI      MR389562
MITSUBISHI      MR389565
MITSUBISHI      MR389569
PROTON      MB 928 314P
PROTON      MB928314
PROTON      MB928314P
PROTON      MR389565

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet 571943J JURID w samochodach:

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.