Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » 573041J jurid

Klocki hamulcowe - komplet 573041J JURID

573041J Klocki hamulcowe - komplet JURID
jurid 573041J

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

23202, 23604, 573041

numer części:

573041J

producent:

JURID

Jakość 287
Grubość [mm] 18,5
Oznaczenie kontrolne R90 Homologated
Długość [mm] 152
Ciężar [kg] 1,3
Wysokość 1 [mm] 62
Styk ostrzegawczy o zużyciu nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez dodatków
System hamulcowy ATE
Rodzaj połączenia Pudełko
Numer WVA 23202
Długość opakowania [cm] 20,6
Szerokość opakowania [cm] 12,2
Wysokość opakowania [cm] 7,8
nr EAN 3306437005852

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet 573041J JURID

KLOCKI HAM JURID 573041J FORD FUSION 08.02> 18.8MM
numery OEM:
FORD      1101462
FORD      1101463
FORD      1101464
FORD      1128463
FORD      1145299
FORD      1206064
FORD      1236880
FORD      1521328
FORD      1783839
FORD      1911169
FORD      5S6Y2K021AA
FORD      MEYS6J2K021DD
FORD      MEYS6J2K021DE
FORD      MEYS6J2K021DF
FORD      YS612K021DA
FORD      YS6J2K021DB
FORD      YS6J2K021DC
MAZDA      1E073323Z
MAZDA      1E073323ZA
MAZDA      1E073323ZB
MAZDA      1E103323Z
MAZDA      DDY23328Z
MAZDA      DDY23328ZA9C
zamienniki:
597009
brak
VALEO
35-0481
brak
KAGER
363702161215
brak
MAGNETI MARELLI
FSL1394
brak
FERODO
FQT1394
brak
FERODO
26458
brak
LEMFÖRDER
2320201
brak
TEXTAR
DP 24 009
brak
BREMBO
222557
brak
NK
1501222557
brak
SBS
V25-8107
brak
VAICO
0766 00
brak
KAWE
37195 OE
brak
A.B.S.
37349 OE
brak
A.B.S.
50-00-0002
brak
ASHIKA
573041D
brak
JURID

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet 573041J JURID w samochodach:

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.