Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » 573202JC jurid

Klocki hamulcowe - komplet, Jurid White Low Dust 573202JC JURID

573202JC Klocki hamulcowe - komplet, Jurid White Low Dust JURID
jurid 573202JC
Klocki hamulcowe - komplet, Jurid White Low Dust 573202JC
573202JC
jurid 573202JC Klocki hamulcowe - komplet, Jurid White Low Dust
Klocki hamulcowe - komplet, Jurid White Low Dust 573202JC jurid
272.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

573202JC

producent:

JURID

Grubość [mm] 17,6
Oznaczenie kontrolne R90 Homologated
Długość [mm] 140,1
Wysokość 1 [mm] 60
Wysokość 2 [mm] 52
Materiał Ceramika
Styk ostrzegawczy o zużyciu przygotowany dla wskaźnika zużycia
System hamulcowy ATE
Rodzaj połączenia Pudełko
Długość 2 [mm] 141,3
Numer WVA 23923
Numer WVA 23924
Długość opakowania [cm] 17,5
Szerokość opakowania [cm] 11
Wysokość opakowania [cm] 8,5
nr EAN 3306437190787

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet, Jurid White Low Dust 573202JC JURID

Klocki hamulcowe kpl. ceramiczne tył , pasuje do: MERCEDES G (W463), GL (X164), M (W164), R (W251, V251) 3.0-6.0 02.05-04.18

Klocki hamulcowe 573202JC mają zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE klocków hamulcowych 573202JC producenta JURID

MERCEDES-BENZ

0044205220, 0084205320, 1644201520, 1644201920, A0044205220, A0084205320

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      004 420 52 20
MERCEDES-BENZ      0044205220
MERCEDES-BENZ      0084205320
MERCEDES-BENZ      164 420 15 20
MERCEDES-BENZ      1644201520
MERCEDES-BENZ      1644201920
MERCEDES-BENZ      A0044205220
MERCEDES-BENZ      A0084205320

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet, Jurid White Low Dust 573202JC JURID w samochodach:

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.