Wewn. uzębienie, różne strony, połączone do skrzyni biegów | 33 |
Średnica przegubu [mm] | 100 |
Rodzaj przegubu | Przegub tarczowy |
nr EAN | 5908234616026 |
Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw przegubu, wał napędowy, KAMOKA 8096 KAMOKA
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
191498104A, 191498104, 321498103C, 321498103CV, 321498103CX, 357498103BX, 357498104, 535498104, 893498103X
191498104A, 191498104, 321498103C, 321498103CV, 321498103CX, 357498104, 535498104
SEAT | 191 498 104 A | |
SEAT | 191498104 | |
SEAT | 321498103C | |
SEAT | 321498103CV | |
SEAT | 321498103CX | |
SEAT | 357498103BX | |
SEAT | 357498104 | |
SEAT | 535498104 | |
SEAT | 893498103 X | |
SKODA | 191 498 104 A | |
SKODA | 191498104 | |
SKODA | 321 498 103 C | |
SKODA | 321 498 103 CV | |
SKODA | 321498103CX | |
SKODA | 357498104 | |
SKODA | 535498104 | |
VAG | 191 498 104 | |
VAG | 191 498 104 A | |
VAG | 191498104 | |
VAG | 191498104A | |
VAG | 321 498 103 C | |
VAG | 321 498 103 CV | |
VAG | 321 498 103 CX | |
VAG | 321498103B | |
VAG | 321498103C | |
VAG | 321498103CV | |
VAG | 321498103CX | |
VAG | 357 498 104 | |
VAG | 357 498 104 V | |
VAG | 357 498 104 X | |
VAG | 357498103BX | |
VAG | 357498104 | |
VAG | 535 498 104 | |
VAG | 535498104 | |
VAG | 811498103A | |
VAG | 893498103 |
Zastosowanie Zestaw przegubu, wał napędowy, KAMOKA 8096 KAMOKA w samochodach:
Przegub napędowy pośredniczy w przekazaniu napędu z silnika na koło pojazdu. Przegub napędowy napędzany jest bezpośrednio półosią napędową i często stanowi jej integralną część.
Zazwyczaj występują dwa rodzaje przegubów napędowych: zewnętrzny przegub od strony koła oraz wewnętrzny przegub od skrzyni biegów. Przegub napędowy jest wrażliwy na zanieczyszczenia które mogą się do niego dostać przez nieszczelną bądź uszkodzoną osłonę przegubu. Dlatego należy regularnie oglądać stan osłon przegubu napędowego podczas okresowych przeglądów pojazdu. Objawem uszkodzenia zewnętrznego przegubu napędowego jest charakterystyczne terkotanie przy skręconej kierownicy podczas ruchu pojazdu.