Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 9937610 kamoka

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, KAMOKA 9937610 KAMOKA

9937610 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, KAMOKA KAMOKA
kamoka 9937610
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, KAMOKA 9937610
9937610
kamoka 9937610 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, KAMOKA
 

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

9937610

producent:

KAMOKA

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:bez zażlepki
Strona zabudowy:Oś przednia po obydwu stronach

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, KAMOKA 9937610 KAMOKA

numery OEM:
AUDI      4B0 419 801 B*
AUDI      4B0 419 801 E*
AUDI      4B0 419 801 M*
AUDI      4B0419801B
AUDI      4B0419801E
AUDI      4B0419801M
AUDI      4D0 422 821
AUDI      4D0 422 821 A
AUDI      4D0422821
AUDI      4D0422821A
VOLKSWAGEN      4B0 419 801 B*
VOLKSWAGEN      4B0 419 801 E*
VOLKSWAGEN      4B0 419 801 M*
VOLKSWAGEN      4B0419801B
VOLKSWAGEN      4B0419801E
VOLKSWAGEN      4B0419801M
VOLKSWAGEN      4D0 422 821
VOLKSWAGEN      4D0 422 821 A
VOLKSWAGEN      4D0422821
VOLKSWAGEN      4D0422821A

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, KAMOKA 9937610 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, KAMOKA 9937610 KAMOKA:

2021-03-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-09-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-03-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-10-20
 5/5
2022-10-20
 5/5
2023-09-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.