Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » JQ101744 kamoka

Klocki hamulcowe - komplet, KAMOKA JQ101744 KAMOKA

JQ101744 Klocki hamulcowe - komplet, KAMOKA KAMOKA
45.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (18 ocen)
numer części:

JQ101744

producent:

KAMOKA

Szerokość [mm] 108
Wysokość [mm] 39
Grubość [mm] 13,7
Styk ostrzegawczy o zużyciu nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia
Styk ostrzegawczy o zużyciu bez styku zużycia
System hamulcowy Akebono
Strona zabudowy Oś tylna
nr EAN 5908234614596

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet, KAMOKA JQ101744 KAMOKA

Klocki hamulcowe JQ101744 mają zastosowanie do modeli samochodów

MAZDA

323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6

Numery OE klocków hamulcowych JQ101744 producenta KAMOKA

MAZDA

B6Y82643ZA, B6Y82648Z, FA6749280, FAY63328Z9A, FB0649280, FB0649290B, FB712628Z, FB712628ZA, FDY12643Z, FDY12643ZA, GEYC2643Z, GEYC2643ZA, GEYC2648ZB, GEYC2648Z, GEYC2648ZA, GEYT2643Z, GGYB2643Z, GGYB2648Z, GGYM2643Z, GGYM2648ZA, GGYM2648ZA9C, GGYM2648Z, GJYA2643Z, GJYA2648Z, GJYB2643Z, GJYB2648Z, GJYB2648ZA, GJYB2648ZA9C, GS392643Z

numery OEM:
MAZDA      B6Y8-26-43ZA
MAZDA      B6Y8-26-48Z
MAZDA      FA67-49-280
MAZDA      FAY6-33-28Z -9A
MAZDA      FB06-49-280
MAZDA      FB06-49-290B
MAZDA      FB71-26-28Z
MAZDA      FB71-26-28ZA
MAZDA      FDY1-26-43Z
MAZDA      FDY1-26-43ZA
MAZDA      GEYC-26-43Z
MAZDA      GEYC-26-43ZA
MAZDA      GEYC-26-48ZB
MAZDA      GEYC2648Z
MAZDA      GEYC2648ZA
MAZDA      GEYT-26-43Z
MAZDA      GGYB-26-43Z
MAZDA      GGYB-26-48Z
MAZDA      GGYM-26-43Z
MAZDA      GGYM-26-48ZA
MAZDA      GGYM-26-48ZA-9C
MAZDA      GGYM2648Z
MAZDA      GJYA-26-43Z
MAZDA      GJYA-26-48Z
MAZDA      GJYB-26-43Z
MAZDA      GJYB-26-48Z
MAZDA      GJYB2648ZA
MAZDA      GJYB2648ZA9C
MAZDA      GS392643Z
MITSUBISHI      FB0649290B
MITSUBISHI      MR389560

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet, KAMOKA JQ101744 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet, KAMOKA JQ101744 KAMOKA:

Krzysztof, Kalinowo
2023-09-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Katowice
2022-08-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, KOSZALIN
2025-05-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Piaseczno
2022-11-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Rudniki
2021-02-17
 5/5
Wyglądają solidnie, ale jeszcze nie zamontowalem????.
Robert, Katowice
2022-08-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wiesław, Niechobrz
2024-06-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Przemysław, Warszawa
2020-08-03
 5/5
Drugi raz je montuje.cena ok. Trzeba trochę pezyszlifowac żeby idealnie pasowaly
Jakub Adamski
2011-09-15
 5/5
Bardzo dobre klocki hamulcowe. Dobrze wykonane, nie brudzą felg i -co najważniejsze- skutecznie hamują. Sklep również godny polecenia - żadnych problemów, na bieżąco przesyłane informacje o stanie zamówienia i przyzwoity koszt przesyłki.
Robert, MArki
2020-11-10
 5/5
klocki wyglądają dobrze, zobaczymy jak się będą sprawować
Serhiy, Chodel
2023-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marek, Suwałki
2022-08-10
 5/5
Ok przeszedł przegląd z tymi klockami
Mariusz, Lübbenau
2021-11-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Juliusz, Wrocław
2022-05-19
 5/5
ok
Juliusz, Wrocław
2022-05-19
 5/5
ok
Serhiy, Chodel
2023-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
TOMASZ, WADOWICE
2021-04-13
 5/5
Lepiej hamują niż rodhausy
Janusz, Połczyn Zdrój
2022-04-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.