Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » GDB1027 trw

Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1027 TRW

GDB1027 Klocki hamulcowe - komplet, COTEC TRW
trw GDB1027
Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1027
GDB1027
trw GDB1027 Klocki hamulcowe - komplet, COTEC
76.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (144 ocen)
numery handlowe:

20031

numer części:

GDB1027

producent:

TRW

Ograniczenia producenta AKEBONO
Styk ostrzegawczy o zużyciu nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia
Oznaczenie kontrolne E9 90R 01120/234
Wysokość [mm] 39,4
Długość [mm] 107,8
Grubość [mm] 13,1
nr EAN 3322936410270

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1027 TRW

Klocki hamulcowe kpl. tył , pasuje do: MAZDA 323 C IV, 323 F IV, 323 F V, 323 P V, 323 S IV, 323 S VI, 626 III, 626 IV, RX-7 I, RX-7 II, RX-7 III 1.1-2.2 01.81-08.02

Klocki hamulcowe GDB1027 mają zastosowanie do modeli samochodów

MAZDA

323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6

Numery OE klocków hamulcowych GDB1027 producenta TRW

MAZDA

81Y83328Z9A, 85Y53328Z9A, B6Y82643Z, B6Y82643ZA, FA6649230, FA6749230, FA6749280, FAY63328Z9A, FB0649280, FB0649280A, FDY12643Z, FDY12643ZA, G0YK2643ZA, GKYA2643Z, GKYA2648Z, GS392623Z

numery OEM:
MAZDA      81Y83328Z9A
MAZDA      85Y53328Z9A
MAZDA      B6Y8-26-43Z
MAZDA      B6Y8-26-43Z A
MAZDA      FA66-49-230
MAZDA      FA67-49-230
MAZDA      FA67-49-280
MAZDA      FAY6-33-28Z 9A
MAZDA      FB06-49-280
MAZDA      FB06-49-280A
MAZDA      FDY1-26-43Z
MAZDA      FDY1-26-43Z A
MAZDA      G0YK2643ZA
MAZDA      GKYA2643Z
MAZDA      GKYA2648Z
MAZDA      GS39-26-23Z
HAIMA      GGYB2648ZL1

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1027 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1027 TRW:

2022-09-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-04-13
 5/5
Jest ok
2020-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-07-10
 5/5
Hamulce znowu jak brzytwa
2020-05-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-08-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-24
 5/5
Ok Polecam
2025-04-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-10-18
 5/5
Klocki w porządku, założyłem w kolejnym aucie - Iveco 40C18 tylna oś..!
2022-05-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-08-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-10-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-02-18
 5/5
Klocki zakupiłem gdyż polecił mi je mechanik już założone w moim samochodzie, auto hamuje jak żyleta
2022-11-12
 5/5
Ok
2021-03-17
 5/5
polecam
2023-01-03
 5/5
OK
2022-04-07
 5/5
Jw
2023-10-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-03-24
 5/5
Kupiłem GDB1784 i jestem z niego zadowolony
2020-12-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-07-30
 5/5
Klocki już hamują pasowały, jak trzeba wszystko ok, na ewent. ocenę trwałości trzeba trochę poczekać..!
2022-10-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-10-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-10-18
 5/5
TRW. Po prostu najwyższa klasa.
2025-05-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-11-02
 5/5
Jakość i cena... Super .
zobacz instrukcję montażu GDB1027zobacz instrukcję montażu GDB1027

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.