Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Ford ESCORT V (AAL, ABL) 1.6 (1990.07-1993.08) 105km » HX 77 knecht
wybrany samochód: 
Ford Escort V (aal, Abl) 1.6 (1990.07-1993.08) 105km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 77 KNECHT

HX 77 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów KNECHT

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

70341771, HX 77 ECO

numer części:

HX 77

dostawca:

KNECHT

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraWkład filtra
Wysokość [mm]151
Średnica [mm]65,0
Średnica wewnętrzna 2 [mm]32
Średnica wewnętrzna 3 [mm]32,3
Wysokość 1 [mm]147
nr EAN4009026509807
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 77 KNECHT

FILTR OLEJU KNECHT/MAHLE TRUCK HX 77 ECO VOLVO
numery OEM:
VOLVO      1521527
VOLVO      20776259
VOLVO      20779040
VOLVO      207790400
VOLVO      21479106
VOLVO      214791060
VOLVO      22023120
VOLVO      3192553
VOLVO      31925530
VOLVO      85104633
VOLVO      851046330
VOLVO      85105048
VOLVO      851050480
VOLVO      85108176
VOLVO      851081760

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 77 KNECHT w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 77 KNECHT:

Marek, Poznań
2022-09-29
 5/5
A to się okaże w praniu...
Tomasz, Odolion
2024-02-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.