Rodzaj filtra | Wkład filtra |
Wysokość [mm] | 352 |
średnica zewnętrzna [mm] | 166,0 |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 86 |
Średnica 4 [mm] | 118,0 |
Średnica 3 [mm] | 8,5 |
nr EAN | 4009026022542 |
Dodatkowe informacje o produkcie Filtr powietrza LX 236 KNECHT
AUDI | 075129620A | |
AUDI | T11129620 | |
DAF | 0695633 | |
DAF | 695633 | |
FIAT | 1186044 | |
FORD | 479981 | |
FORD | 5011318 | |
FORD | 5011883 | |
FORD | 77TU9601D | |
FORD | 9576153 | |
FORD | A830X9601ABA | |
FORD | A830X9601DJA | |
FORD | BD8T9601D | |
GMC | 94603894 | |
GMC | 94621224 | |
GMC | 9974135 | |
IVECO | 1186044 | |
IVECO | 1265504 | |
IVECO | 1902127 | |
IVECO | 2165044 | |
MERCEDES-BENZ | 0010944604 | |
MERCEDES-BENZ | 0020946004 | |
MERCEDES-BENZ | 0030943304 | |
MERCEDES-BENZ | 0160947902 | |
MERCEDES-BENZ | 0160948102 | |
MERCEDES-BENZ | A0010944604 | |
MERCEDES-BENZ | A0020946004 | |
MERCEDES-BENZ | A0030943304 | |
MERCEDES-BENZ | A0160947902 | |
MERCEDES-BENZ | A0160948102 | |
NISSAN | 0351650 | |
RENAULT | 0003563365 | |
RENAULT | 0003563565 | |
RENAULT | 0004207090 | |
RENAULT | 0004309015 | |
RENAULT | 3563365 | |
RENAULT | 3563565 | |
RENAULT | 4207090 | |
RENAULT | 4309015 | |
RENAULT | 5000823408 | |
RENAULT | 5010140505 | |
RENAULT | 7701019017 | |
VOLVO | 4785610 | |
VOLVO | 47856109 | |
VOLVO | 4785612 | |
VOLVO | 6644839 | |
VOLKSWAGEN | 075129620A | |
VAG | 075129620A | |
VAG | T11129620 |
Zastosowanie Filtr powietrza LX 236 KNECHT w samochodach:
Opinie Klientów o Filtr powietrza LX 236 KNECHT:
Filtr powietrza ma za zadanie filtrowanie powietrza które jest zasysane do silnika i oczyszczanie go z wszelkich zanieczyszczeń które mogłyby doprowadzić do stopniowego uszkodzenia gładzi cylindrowej.
Filtry powietrza mają zazwyczaj postać bibuły ułożonej w formie gęstej harmonijki celem zwiększenia powierzchni filtracyjnej. Kształt filtra powietrza zależny jest od konstrukcji samochodu. Może być on prostokątny, kwadratowy lub okrągły.
Dlaczego należy dbać o regularną wymianę filtra powietrza ? Jego zabrudzenie spowodowane wydłużoną eksploatacją może prowadzić do znacznych oporów pobieranego powietrza i spadku mocy silnika a samochód będzie spalał większe ilości paliwa.