Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » 4091580 kraft automotive

Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 4091580 KRAFT AUTOMOTIVE

4091580 Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora KRAFT AUTOMOTIVE
 

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

4091580

producent:

KRAFT AUTOMOTIVE

Numer seryjny 4091580
nr EAN 5901159078399

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 4091580 KRAFT AUTOMOTIVE

numery OEM:
OPEL      0344 505
OPEL      344 505
VAUXHALL      90121275

Zastosowanie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 4091580 KRAFT AUTOMOTIVE w samochodach:

Opinie Klientów o Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 4091580 KRAFT AUTOMOTIVE:

2020-04-07
 5/5
Jak kupuję to tylko dobre części. Producent 4092001 spełnia te warunki
2020-04-07
 5/5
Ceny lepsze niż u konkurencji

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).