Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » 4092047 kraft automotive

Mocowanie amortyzatora 4092047 KRAFT AUTOMOTIVE

 

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

4092047

producent:

KRAFT AUTOMOTIVE

Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Numer seryjny K4092047

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie amortyzatora 4092047 KRAFT AUTOMOTIVE

numery OEM:
FORD      1 087 177
FORD      1 087 177 S1
FORD      1 480 525
FORD      1 480 525 S1

Zastosowanie Mocowanie amortyzatora 4092047 KRAFT AUTOMOTIVE w samochodach:

Opinie Klientów o Mocowanie amortyzatora 4092047 KRAFT AUTOMOTIVE:

2020-04-07
 5/5
Ceny lepsze niż u konkurencji
2020-04-07
 5/5
Jak kupuję to tylko dobre części. Producent 4092001 spełnia te warunki

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).