Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » 301 822 topran

Mocowanie amortyzatora 301 822 TOPRAN

301 822 Mocowanie amortyzatora TOPRAN
topran 301 822
Mocowanie amortyzatora 301 822
301 822
topran 301 822 Mocowanie amortyzatora
Mocowanie amortyzatora 301 822 topran
Mocowanie amortyzatora 301 822 topran
Mocowanie amortyzatora 301 822 topran
Mocowanie amortyzatora 301 822 topran
Mocowanie amortyzatora 301 822 topran
Mocowanie amortyzatora 301 822 topran
Mocowanie amortyzatora 301 822 topran
Mocowanie amortyzatora 301 822 topran
37.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

301 822

producent:

TOPRAN

Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łożyska walcowego
Ilość na oś 2
Zalecane rozszerzenie naprawy patrz lista dodatków 
Rodzaj łożyskowania Łożysko gumowo-metalowe
Zamiana tylko w parach 

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie amortyzatora 301 822 TOPRAN

Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P pasuje do: FORD FOCUS I, TOURNEO CONNECT, TRANSIT CONNECT 1.4-2.0 10.98-12.13

Mocowanie amortyzatora 301 822 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

Numery OE Mocowanie amortyzatora 301 822 producenta TOPRAN

FORD

1061722, 1087177, 1480525, 7T163K155AA, 98AG3K155AF, 98AG3K155AE

numery OEM:
FORD      1 061 722
FORD      1 087 177
FORD      1 480 525
FORD      7T163K155AA
FORD      98AG3K155-AF
FORD      98AG3K155AE

Zastosowanie Mocowanie amortyzatora 301 822 TOPRAN w samochodach:

Opinie Klientów o Mocowanie amortyzatora 301 822 TOPRAN:

Adam, Zbuczyn
2019-12-01
 5/5
Zakup 206 042 topran z polecenia mechanika

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).