Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » 6035758 kraft automotive

Pompa hamulcowa 6035758 KRAFT AUTOMOTIVE

6035758 Pompa hamulcowa KRAFT AUTOMOTIVE

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

6035758

producent:

KRAFT AUTOMOTIVE

Materiał Żeliwo
System hamulcowy ATE
Średnica [mm] 20,0
Numer seryjny 6035758
nr EAN 5901159148191

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 6035758 KRAFT AUTOMOTIVE

numery OEM:
RENAULT      6025004479
RENAULT      7700787630
RENAULT      7700804900
RENAULT      7701204918
SEAT      5138278
SEAT      SE021715003A
VOLKSWAGEN      191611019
VOLKSWAGEN      191611019OZ
VOLKSWAGEN      192611019
zamienniki:
H20986.0.2
brak
FTE automotive GmbH
FHM585
brak
FERODO
03.2120-1895.3
brak
ATE
H20986.0.3
brak
FTE automotive GmbH
PMF474
brak
TRW

Zastosowanie Pompa hamulcowa 6035758 KRAFT AUTOMOTIVE w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.