Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » 1803 lpr

Pompa hamulcowa 1803 LPR

1803 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1803
Pompa hamulcowa 1803
71.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

1803, P16134

numer części:

1803

producent:

LPR

System hamulcowy ATE
Materiał Żeliwo
otwór Ø [mm] 20,64
Układ hamulcowy 1- / 2-obwodowy 2
Wymiar gwintu 10 x 1 (4)
nr EAN 8032532023273

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1803 LPR

Pompa hamulcowa (20,64mm) pasuje do: RENAULT ESPACE I, RAPID/MINIVAN, SEAT MARBELLA, MARBELLA/HATCHBACK, RONDA, TERRA, TERRA/KOMBI, TOLEDO I, VW CORRADO, DERBY, GOLF I, GOLF II 0.8-2.0 08.79-03.99

Pompa hamulcowa 1803 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE Pompa hamulcowa 1803 producenta LPR

VOLKSWAGEN

191611019, 191611019OZ, 192611019

RENAULT

6025004479, 7700787630, 7700804900, 7701204918, 8440482

SEAT

5138278, SE021715003A

numery OEM:
RENAULT      6025004479
RENAULT      7700787630
RENAULT      7700804900
RENAULT      7701204918
RENAULT      8440482
SEAT      5138278
SEAT      SE021715003A
VOLKSWAGEN      191611019
VOLKSWAGEN      191611019OZ
VOLKSWAGEN      192611019

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1803 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.