Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » M 61 110 brembo

Pompa hamulcowa M 61 110 BREMBO

M 61 110 Pompa hamulcowa BREMBO
137.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

M 61 110

producent:

BREMBO

Materiał Żeliwo
Układ hamulcowy 1- / 2-obwodowy 2
System hamulcowy ATE
otwór Ø [mm] 20,64
Wymiar gwintu 10 x 1 (4)
nr EAN 8432509638491

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa M 61 110 BREMBO

Pompa hamulcowa M 61 110 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE Pompa hamulcowa M 61 110 producenta BREMBO

VOLKSWAGEN

191611019, 191611019OZ, 192611019

RENAULT

6025004479, 7700787630, 7700804900, 7701204918, 8440482

SEAT

5138278, SE021715003A

numery OEM:
RENAULT      6025004479
RENAULT      7700787630
RENAULT      7700804900
RENAULT      7701204918
RENAULT      8440482
SEAT      5138278
SEAT      SE021715003A
VOLKSWAGEN      191611019
VOLKSWAGEN      191611019OZ
VOLKSWAGEN      192611019

Zastosowanie Pompa hamulcowa M 61 110 BREMBO w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.