Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 55.0620 lauber

Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.0620 LAUBER

363.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

55.0620

producent:

LAUBER

Tryb pracyHydrauliczny
Ograniczenia producentaZF
Cisnienie [bar]110
Artykuł oraz informacja uzupełniającaZe zbiornikiem
Koła pasoweBez koła pasowego
Gwarancja2 lata gwarancji
EAN1600002611397
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.0620 LAUBER

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: BMW 3 (E46) 1.9-3.0D 12.97-02.05

Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.0620 ma zastosowanie do modeli samochodów

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

Numery OE Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.0620 producenta LAUBER

BMW

1095155, 32411094965, 32411095155, 32416750938, 32416754172, 32416757465, 32416761876

numery OEM:
BMW      1 095 155
BMW      32 41 1 094 965
BMW      32 41 1 095 155
BMW      32 41 6 750 938
BMW      32 41 6 754 172
BMW      32 41 6 757 465
BMW      32 41 6 761 876
BMW      32411094965
GREAT WALL      PI0522

Zastosowanie Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.0620 LAUBER w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.