Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Opel VECTRA A (J89) 1.8 S (F19, M19) (1989.09-1990.10) 90km » 66.9289 lauber
wybrany samochód: 
Opel Vectra A (j89) 1.8 S (f19, M19) (1989.09-1990.10) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.9289 LAUBER

66.9289 Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem LAUBER
662.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

66.9289

producent:

LAUBER

Tryb pracyHydrauliczny
Typ przekładni kierowniczejPrzekładnia kierownicza z listwą zębatą
Długość całkowita [mm]1180
ID wykonania wtyczkiVALEO
Gwarancja2 lata gwarancji
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronieDla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producentaTRW
Technika połączeńverzahnt
Rozmiar gwintu przegub aksialnyM14x1,5
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej64
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej22
EAN5901321063789
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.9289 LAUBER

Koszt kaucji: 396.06 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny (fabrycznie regenerowany) pasuje do: SEAT CORDOBA, IBIZA III, IBIZA IV, SKODA FABIA I, FABIA I PRAKTIK, FABIA II, ROOMSTER 1.0-2.0 08.99-05.15
numery OEM:
SEAT      6Q1 423 055 E
SEAT      6Q1 423 055 G
SEAT      6Q1 423 061 M
SEAT      6Q1 423 061 NX
SEAT      6Q1423055E
SEAT      6Q1423055G
SEAT      6Q1423055P
SEAT      6Q1423061M
SKODA      6Q1 423 055E
SKODA      6Q1423055E
GREAT WALL      SE9010
GREAT WALL      SE9011

Zastosowanie Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.9289 LAUBER w samochodach:

Opinie Klientów o Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.9289 LAUBER:

Łukasz, Jelenia Góra
2025-08-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.