Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 20137 02 lemförder

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 20137 02 LEMFÖRDER

20137 02 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego LEMFÖRDER
95.01 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (14 ocen)
numer części:

20137 02

producent:

LEMFÖRDER

Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z prawej
Strona zabudowy zewnętrzny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
parzyste numery artykułów 20136 02
nr EAN 4047437053014

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 20137 02 LEMFÖRDER

Końcówka drążka kierowniczego P pasuje do: VOLVO 850, 960 II, C70 I, S70, S90 I, V70 I, V90 I, XC70 I 2.0-2.9 06.91-10.05

Części z kategorii końcówka drążka wyprodukowane w zakładach uznanego producenta części do aut, firmę LEMFÖRDER stosowane są w wielu modelach współczesnych samochodów. Zastosowane technologie produkcji i wysokie normy jakości są gwarantem, że wszystkie części jak i oglądane końcówki drążka o numerze 20137 producenta LEMFÖRDER posiadają wysokie walory użytkowe i spełniają oczekiwania Klientów. Produkty firmy LEMFÖRDER charakteryzują się wyjątkowo dużą jakością wykonania, odpornością na przeciążenia i trwałością.
Montaż końcówek drążka LEMFÖRDER 20137 nie powinien nastręczyć żadnych problemów bardziej lub mniej doświadczonemu mechanikowi dysponującemu niezbędnymi narzędziami do montażu.
Końcówka drążka 20137 ma zastosowanie do samochodu VOLVO S60 II (134) od 2010.04 oraz wielu innych modeli aut.
Wykonawca podzespołu o numerze 20137 deklaruje jej dopasowanie do samochodów VOLVO, jeżeli jednak masz wątpliwości co do prawidłowości doboru, zalecany jest o kontakt z obsługą sklepu. W naszym sklepie motoryzacyjnym oprócz końcówek drążka 20137 oferujemy także inne części prodcenta LEMFÖRDER. Wszystkie auto części tego dostawcy możemy zaproponować w najlepszych cenach na rynku i szybkiej dostawie na terenie Polski i państw Unii Europejskiej. Końcówek drążka 20137 możesz odebrać po złożeniu zamówienia w naszym magazynie w Warszawie przy ulicy Łodygowej 28G.
numery OEM:
VOLVO      271599
VOLVO      3546268

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 20137 02 LEMFÖRDER w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 20137 02 LEMFÖRDER:

2020-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-04-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-04-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-13
 5/5
ok
2020-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-03-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Informacje o producencie części zamiennych LEMFÖRDER

 

LEMFÖRDER jest niemiecką firmą produkującą części samochodowe, założoną w 1949 roku. Firma specjalizuje się w produkcji układów zawieszenia, elementów kierowniczych oraz akcesoriów samochodowych. W ciągu lat działalności LEMFÖRDER rozszerzył swoją ofertę o produkty wysokiej jakości, w tym o wysokiej wytrzymałości tuleje wahacza i łożyska kulowe.

Firma posiada wiele zakładów produkcyjnych na całym świecie, w tym w Niemczech, Polsce, Czechach, Meksyku i Chinach. Dzięki swojej szerokiej sieci produkcyjnej, LEMFÖRDER jest w stanie dostarczać swoje produkty do wielu różnych rynków na całym świecie.

Koncern LEMFÖRDER jest częścią grupy ZF Friedrichshafen AG, która jest jednym z największych na świecie producentów części samochodowych. Dzięki silnej pozycji w branży i inwestycjom w nowe technologie, LEMFÖRDER jest w stanie dostarczać swoim klientom innowacyjne rozwiązania i produkty wysokiej jakości.

W ostatnich latach LEMFÖRDER intensywnie rozwija swoje produkty i procesy produkcyjne, aby dostosować się do zmieniających się potrzeb rynku i wyzwań związanych z ochroną środowiska. Firma jest zaangażowana w dostarczanie produktów o niskiej emisji CO2 i wysokiej wydajności energetycznej, co pozwala na zmniejszenie negatywnego wpływu na środowisko i zwiększenie efektywności paliwowej.