Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » 1163 lpr

Pompa hamulcowa 1163 LPR

1163 Pompa hamulcowa LPR

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

1163, P30161

numer części:

1163

producent:

LPR

Wymiar gwintu 10 x 1 (2)
Materiał Aluminium
otwór Ø [mm] 20,64
System hamulcowy DELCO
nr EAN 8032532099131

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1163 LPR

Pompa hamulcowa (20,64mm) pasuje do: DAEWOO LANOS 1.3/1.5 05.97-
numery OEM:
DAEWOO      426383
DAEWOO      426503
DAEWOO      426504
DAEWOO      427166
DAEWOO      427167
zamienniki:
M 15 009
brak
BREMBO
FHM1194
brak
FERODO
H209124.2.1
brak
FTE automotive GmbH
H209128.2.1
brak
FTE automotive GmbH
4005514
brak
GIRLING
4005515
brak
GIRLING
4005516
brak
GIRLING

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1163 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.