Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » D1280 seinsa autofren

Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa D1280 SEINSA AUTOFREN

D1280 Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa SEINSA AUTOFREN
autofren D1280
13.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 1.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:9 szt.
:4 szt. wysyłka Piątek

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

D1280

producent:

SEINSA AUTOFREN

Średnica [mm] 21
System hamulcowy DELCO
nr EAN 8430320012483

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa D1280 SEINSA AUTOFREN

Zestaw naprawczy pompy hamulcowej (21 mm) pasuje do: CHEVROLET CORSA DAEWOO LANOS FORD USA EXPEDITION OPEL ASCONA C, ASTRA F, ASTRA F CLASSIC, ASTRA F/KOMBI, COMBO/MINIVAN, CORSA B 1.0-4.6 09.72-

Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa D1280 ma zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

DAEWOO

MATIZ, MUSSO, KORANDO, KORANDO Cabrio, REZZO, REXTON, KALOS

FORD USA

MUSTANG coupe, MUSTANG Convertible, ECOSPORT, ESCAPE, EXCURSION, EXPEDITION, EXPLORER

Numery OE Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa D1280 producenta SEINSA AUTOFREN

OPEL

1605702, 1605950, 3492436, 3492467, 558100, 558102

numery OEM:
OPEL      1605702
OPEL      1605950
OPEL      3492436
OPEL      3492467
OPEL      558100
OPEL      558102
SUZUKI      51100-85823
CHEVROLET      3492467

Zastosowanie Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa D1280 SEINSA AUTOFREN w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa D1280 SEINSA AUTOFREN:

Michał, Konstantynów Łódzki
2025-01-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Łęgowo
2019-11-10
 5/5
POLECAM...

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.