Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Saab 9-5 Kombi (YS3E) 2.2 TiD (2002.03-2009.12) 120km » 1165 lpr
wybrany samochód: 
Saab 9-5 Kombi (ys3e) 2.2 Tid (2002.03-2009.12) 120km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 1165 LPR

1165 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1165
Pompa hamulcowa 1165
1165
lpr 1165 Pompa hamulcowa
153.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

1165, P30163

numer części:

1165

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
otwór Ø [mm]20,64
Wymiar gwintu10 x 1 (2)
Wymiar gwintu15 x 1 (2)
MateriałAluminium
System hamulcowyDELCO
nr EAN8032532099155

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1165 LPR

Pompa hamulcowa (20,64mm) pasuje do: DAEWOO LANOS 1.3/1.5/1.6 02.97-
numery OEM:
DAEWOO      426505
DAEWOO      426506
DAEWOO      427225
DAEWOO      427226
DAEWOO      96276314
zamienniki:
FHM1196
brak
FERODO
H209126.2.1
brak
FTE automotive GmbH
H209127.2.1
brak
FTE automotive GmbH
M 15 007
brak
BREMBO
4005517
brak
GIRLING
4005518
brak
GIRLING

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1165 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.