Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » 1325 lpr

Pompa hamulcowa 1325 LPR

1325 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1325
Pompa hamulcowa 1325
181.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

1325, P30214

numer części:

1325

producent:

LPR

otwór Ø [mm] 22,2
Wymiar gwintu 12 x 1 (2)
Materiał Aluminium
System hamulcowy ATE
Specyfikacja -Hall Sensor housing
nr EAN 8032532103586

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1325 LPR

Pompa hamulcowa (22,2mm) pasuje do: AUDI A3, SEAT ALTEA, ALTEA XL, LEON, TOLEDO III, SKODA OCTAVIA II, YETI, VW BEETLE, CADDY III, CADDY III/MINIVAN, EOS, GOLF PLUS V, GOLF V 1.2-3.6 02.03-07.19

Pompa hamulcowa 1325 ma zastosowanie do modeli samochodów

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

Numery OE Pompa hamulcowa 1325 producenta LPR

SEAT

1K1614105AE, 1K1614105AN

VOLKSWAGEN

1K1614019, 1K1614105AE, 1K1614105AN

SKODA

1K1614105AE, 1K1614105AN

AUDI

1K1614105AE, 1K1614105AN

numery OEM:
AUDI      1K1614105AE
AUDI      1K1614105AN
SEAT      1K1614105AE
SEAT      1K1614105AN
SKODA      1K1614105AE
SKODA      1K1614105AN
VOLKSWAGEN      1K1614019
VOLKSWAGEN      1K1614105AE
VOLKSWAGEN      1K1614105AN

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1325 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.