Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » PMH942 trw

Pompa hamulcowa PMH942 TRW

PMH942 Pompa hamulcowa TRW
trw PMH942
Pompa hamulcowa PMH942
PMH942
trw PMH942 Pompa hamulcowa
Pompa hamulcowa PMH942 trw
Pompa hamulcowa PMH942 trw
Pompa hamulcowa PMH942 trw
Pompa hamulcowa PMH942 trw
297.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 6.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

PMH942

producent:

TRW

Ograniczenia producenta ATE
Średnica 1 [mm] 22
Rozmiar gwintu 1 M12
Materiał Żeliwo
Ilość połączeń 2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez otworu na czujnik
nr EAN 3322937872503

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PMH942 TRW

Pompa hamulcowa (22mm), pojazd z kierownicą po lewej stronie pasuje do: AUDI A3 SEAT ALTEA, ALTEA XL, LEON, TOLEDO III SKODA OCTAVIA II, YETI VW BEETLE, CADDY III 1.2-3.2 02.03-07.19

Pompa hamulcowa PMH942 ma zastosowanie do modeli samochodów

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

Numery OE Pompa hamulcowa PMH942 producenta TRW

SEAT

1K1614019

VOLKSWAGEN

1K1614019

SKODA

1K1614019

AUDI

1K1614019

numery OEM:
AUDI      1K1 614 019
SEAT      1K1 614 019
SKODA      1K1 614 019
VOLKSWAGEN      1K1 614 019

Zastosowanie Pompa hamulcowa PMH942 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.