Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » 1800 lpr

Pompa hamulcowa 1800 LPR

1800 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1800
Pompa hamulcowa 1800
1800
129.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

1800, P16133

numer części:

1800

producent:

LPR

System hamulcowy ATE
Materiał Żeliwo
Wymiar gwintu 10 x 1 (6)
otwór Ø [mm] 20,64
nr EAN 8032532023242

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1800 LPR

Pompa hamulcowa (20,64mm) pasuje do: VW CADDY I, GOLF I, JETTA I, PASSAT B1, PASSAT B2, SANTANA, SAVEIRO I, SCIROCCO 1.1-1.8 05.73-07.96

Pompa hamulcowa 1800 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Pompa hamulcowa 1800 producenta LPR

VOLKSWAGEN

171611019A, 171611019C, 171611019E, 171611019H, 171611019N, 172611019A, 172612119A, 811611019B

numery OEM:
VOLKSWAGEN      171611019A
VOLKSWAGEN      171611019C
VOLKSWAGEN      171611019E
VOLKSWAGEN      171611019H
VOLKSWAGEN      171611019N
VOLKSWAGEN      172611019A
VOLKSWAGEN      172612119A
VOLKSWAGEN      811611019B

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1800 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.