Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » PMF125 trw

Pompa hamulcowa PMF125 TRW

PMF125 Pompa hamulcowa TRW

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

PMF125

producent:

TRW

Rozmiar gwintu 1 M10x1
Ilość połączeń 4
Ograniczenia producenta ATE
Średnica 1 [mm] 20,6
nr EAN 3322937005529

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PMF125 TRW

Pompa hamulcowa (20,6mm) pasuje do: AUDI 50, 80 B1, 80 B2, COUPE B2, VW CADDY I, DERBY, GOLF I, GOLF II, JETTA I, PASSAT B1, PASSAT B2, POLO, POLO CLASSIC, POLO II, SANTANA 0.8-2.1 05.72-07.96
numery OEM:
AUDI      171 611 019
AUDI      171 611 019 A
AUDI      171 611 019 B
AUDI      171 611 019 C
AUDI      171 611 019 D
AUDI      171 611 019 E
AUDI      171 611 019 H
AUDI      171 611 019 N
AUDI      172 611 019 A
AUDI      172 612 119 A
AUDI      811 611 019 B
AUDI      843 611 021 D
VOLKSWAGEN      171 611 019
VOLKSWAGEN      171 611 019 A
VOLKSWAGEN      171 611 019 B
VOLKSWAGEN      171 611 019 C
VOLKSWAGEN      171 611 019 D
VOLKSWAGEN      171 611 019 E
VOLKSWAGEN      171 611 019 H
VOLKSWAGEN      171 611 019 N
VOLKSWAGEN      172 612 119 A
VOLKSWAGEN      811 611 019 B
VOLKSWAGEN      843 611 021 D
VOLKSWAGEN      861 611 019 B
zamienniki:
402061
brak
VALEO
350516
brak
VALEO
H20938.5.1
brak
FTE automotive GmbH
H20938.5.3
brak
FTE automotive GmbH
M 85 069
brak
BREMBO
M 85 070
brak
BREMBO
M 85 075
brak
BREMBO
FHM1006
brak
FERODO
FHM576
brak
FERODO
H20938.12.1
brak
FTE automotive GmbH
5204
brak
Car S.p.A (InterCar)
5208
brak
Car S.p.A (InterCar)
5219
brak
Car S.p.A (InterCar)
5221
brak
Car S.p.A (InterCar)
0 986 480 429
brak
BOSCH
0 986 480 434
brak
BOSCH
4005125
brak
GIRLING
824732
brak
NK
824734
brak
NK

Zastosowanie Pompa hamulcowa PMF125 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.