Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » D1123 seinsa autofren

Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa D1123 SEINSA AUTOFREN

D1123 Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa SEINSA AUTOFREN
autofren D1123
Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa D1123
24.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

D1123

producent:

SEINSA AUTOFREN

Średnica [mm] 21
System hamulcowy ATE-FAG
nr EAN 8430320010960

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa D1123 SEINSA AUTOFREN

Zestaw naprawczy pompy hamulcowej (21 mm) pasuje do: ALFA ROMEO ALFETTA, GTV, SPIDER, AUDI 100 C1, 100 C2, 50, 80 B1, BMW 1500-2000 (115, 116, 118, 121), 1502-2002 (E10) 0.8-3.2 10.65-10.05

Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa D1123 ma zastosowanie do modeli samochodów

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

ALFA ROMEO

166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

SAAB

9-3, 9-3 Cabriolet, 9-5, 9-7X, 9-3X, 9-4X, 9-2X

Numery OE Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa D1123 producenta SEINSA AUTOFREN

BMW

34311103457, 34311119329, 34311121795, 34311121796, 34311156133

ALFA ROMEO

10548450200330, 60714487

OPEL

1605245, 1605488, 1605551

FORD

1480593, 1494905, 1583219, 1583232, 70EB2004CA, 78BB2004AA, D1RY2004A

RENAULT

7701201646

SAAB

8815417

numery OEM:
ALFA ROMEO      105484502003/30
ALFA ROMEO      60714487
BMW      34311103457
BMW      34311119329
BMW      34311121795
BMW      34311121796
BMW      34311156133
DAF      115915
FORD      1480593
FORD      1494905
FORD      1583219
FORD      1583232
FORD      70EB2004CA
FORD      78BB2004AA
FORD      D1RY2004A
OPEL      1605245
OPEL      1605488
OPEL      1605551
PORSCHE      91135592500
RENAULT      7701201646
SAAB      8815417
VOLVO      3100975
VOLVO      3100975-6
VAG      171398181G
VAG      803698181E
VAG      843698181
VAG      861698181A
zamienniki:
RK20219
brak
FTE automotive GmbH
RK2076
brak
FTE automotive GmbH
RK2077
brak
FTE automotive GmbH
RK2084
brak
FTE automotive GmbH
SP9902
brak
TRW

Zastosowanie Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa D1123 SEINSA AUTOFREN w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa D1123 SEINSA AUTOFREN:

Michał, Konstantynów Łódzki
2025-01-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Łęgowo
2019-11-10
 5/5
POLECAM...

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.