Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Iveco DAILY VI Platforma / podwozie 33S16, 35S16, 35C16, 40C16, 42S16, 50C16 (2016.04-???) 156km » 1869 lpr
wybrany samochód: 
Iveco Daily Vi Platforma / Podwozie 33s16, 35s16, 35c16, 40c16, 42s16, 50c16 (2016.04-???) 156km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 1869 LPR

1869 Pompa hamulcowa LPR

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

1869, P01138

numer części:

1869

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
MateriałŻeliwo
Wymiar gwintu10 x 1 (4)
otwór Ø [mm]22,2
System hamulcowyBendix
nr EAN8032532023938

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1869 LPR

Pompa hamulcowa (22,2mm) pasuje do: ALFA ROMEO 145, 146, GTV, SPIDER 1.4-3.2 07.94-04.05
numery OEM:
ALFA ROMEO      60608676
ALFA ROMEO      9950677

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1869 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hamulcowa 1869 LPR:

Marcin, Elbląg
2025-09-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.