Przepraszamy, z przyczyn technicznych kontakt telefoniczny dzisiaj może być utrudniony.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » 1905 lpr

Pompa hamulcowa 1905 LPR

1905 Pompa hamulcowa LPR

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

1905, P06641

numer części:

1905

producent:

LPR

System hamulcowy Bendix
otwór Ø [mm] 23,81
Wymiar gwintu 10 x 1 (2)
Materiał Żeliwo
nr EAN 8032532024294

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1905 LPR

Pompa hamulcowa (23,81mm) pasuje do: CITROEN EVASION, JUMPY I, FIAT SCUDO, ULYSSE, LANCIA ZETA, OPEL SINTRA, PEUGEOT 806, EXPERT 1.6-3.0 06.94-12.06
numery OEM:
FIAT      71740002
FIAT      9567205480
FIAT      K9567205480
LANCIA      K9567205480
OPEL      558166
OPEL      558167
PEUGEOT      4601E2
VAUXHALL      10235670
VAUXHALL      18029895
zamienniki:
402230
brak
VALEO
H23984.0.1
brak
FTE automotive GmbH
FHM664
brak
FERODO
PMK496
brak
TRW
4007471
brak
GIRLING
4007501
brak
GIRLING
821920
brak
NK
F 026 003 182
brak
BOSCH
LM80155
brak
DELPHI

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1905 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.