Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » 4288 lpr

Cylinderek hamulcowy 4288 LPR

4288 Cylinderek hamulcowy LPR
lpr 4288
Cylinderek hamulcowy 4288
4288
lpr 4288 Cylinderek hamulcowy
Cylinderek hamulcowy 4288 lpr
Cylinderek hamulcowy 4288 lpr

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

4288, C08859

numer części:

4288

producent:

LPR

System hamulcowy Bendix
otwór Ø [mm] 19,05
Wymiar gwintu 10 x 1
Rozstaw śrub mocujących [mm] 24
Materiał Żeliwo
nr EAN 8032532012307

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 4288 LPR

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: FORD FIESTA III 1.1-1.8D 01.89-01.97
numery OEM:
FORD      6187601
FORD      89FB2261CB

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 4288 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 4288 LPR:

Andrzej, Piastów
2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.