Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Fiat PUNTO EVO (199_) 1.3 D Multijet (199AXC1A, 199BXC1A, 199AXT1A, 199BXT1A) (2009.10-2012.02) 75km » 19-0185 maxgear
wybrany samochód: 
Fiat Punto Evo (199_) 1.3 D Multijet (199axc1a, 199bxc1a, 199axt1a, 199bxt1a) (2009.10-2012.02) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cylinderek hamulcowy 19-0185 MAXGEAR

19-0185 Cylinderek hamulcowy MAXGEAR
maxgear 19-0185
Cylinderek hamulcowy 19-0185
19-0185

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

MGH-351

numer części:

19-0185

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś tylna
Ograniczenia producentaBENDIX
Średnica [mm]19,05
MateriałŻeliwo
nr EAN5907558520774

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 19-0185 MAXGEAR

CYLINDEREK HAM. FORD FIESTA 89
numery OEM:
FORD      6187601
FORD      89FB-2261-CB

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 19-0185 MAXGEAR w samochodach:

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.